filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I was at Springfield, MO Gordmans around 10 this morning. I had my bargain items in my cart. There were 3 people in front of me in line. The cashier was slowly helping the first person at the register. There were ar least 3 other workers near the check out counter....
Read more
2.8
#1104435
Reply to reviews
So this afternoon I came into the East Wichita Gormans store, Wichita Ks. 7:45Pm To do some shopping for summer and i realized I I had some G-rewards that I get when I use my Gordmans Card. Basic rewards shopper card. Well I approached the customer service desk and...
Read more
1.0
#1048717
Reply to reviews
I bought a decoration and failed to notice it had some chips in the photograph, so I went to get reimbursed or get in store credit and I was denied several times being told "I knew what I purchased." after speaking to 3 employees informing me I couldn't do anything...
Read more
2.1
#1043822
Reply to reviews

Gordmans - I went to buy a bra. They sell NO size A cup bras. Every other size is available.

Gordmans
#1040224
1.0
Details
Not one size A cup bra. That is not fair by any means.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Pants Review

Gordmans
#987118
2.1
Details
Bought a pair of pants and after two wears there were holes in seams of the pockets. What the heck, Gordman's? I just spent $400 at your store and that's how you treat customers? With crappy, flimsy product? Gordmans has been going downhill for a long time. Every store I go into is picked over, unorganized, and quite frankly, messy.
Comment
Show
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty

Short Review on December 20, 2016

Gordmans
#976956
3.8
Details
I worked here for 8 months and they do not give full time unless your a manager of some sort and gave me $8.50 a hour. Its a okay job but there is alot of unreasonable duties you have to do when only getting $200 every other week. Out of the 8 months i only got a $500 paycheck during black friday. I feel happier now cause i left...
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
Gordmans - Simple Review #1480885161
Gordmans - Simple Review #1480885161
Gordmans - Simple Review #1480885161
1/3

Wallflower Girl Jeans Review

Gordmans
#966834
I Just bout a pair of jeans for my daughter on December second. They were washed today and the back pocket stitching has came undone. They will not take them back at the store. What can you do to fix this?
Comment
Show
I have been working at Gordmans since November and was actually a seasonal worker whom was kept. Since I have been there it's been on going racism issue with a certain manager. It seems when ever someone black comes to the store she's quick to tell someone to follow...
Read more
#1040688
Reply to reviews
So two weeks ago two things online and then waited for my shipping conf. email. After a few days I emailed them and asked about my order, which they said how it was still in processing and that they were backed up in the warehouse so it may take a little longer to...
Read more
Anonymous
Anonymous

Me to, two weeks ago as well placed an order you think if they have a good sale they would prepare for this high order volume idiots I swear!!!!

2.1
#1033913
Reply to reviews
I placed my order almost 2 weeks ago, I called to see where it was at since online it said being processed. I had gotten a confirmation e-mail the day I sent in the order. Now I have called 4 times to check on the order and have been pushed off, and said oh its a...
Read more
Anonymous
Anonymous

This is ridiculous! I'm going through the same thing. They said they would return my shipping, but the fact it's been two weeks and my order still has not shipped, I'm startin...

Anonymous
Sodell

Same here. Still waiting over 2 weeks and nothing but an order confirmation and the charges have hit my account but no further communication from them

1.4
I didn't like
  • How they handle customer complaints
#1026055
Reply to reviews
I went to gordmans on saterday and bought a bra, The only one that was actually in my size, well I went to put it on today and noticed that the fabric that holds the cups together was broken. it was holding on by a thread. And on top of that, I wanted to buy a purse...
Read more
1.0
Product
#995694
Reply to reviews
Went into gordmans this evening to get a specific Christmas gift I had seen previously, on my way to check out I noticed a bottle of cologne and went to customer service to see if they had it in a smaller size the employee checked and said she did, I told her I would...
Read more
5.0
#977041
Reply to reviews
This, is by far the worst, I used to love this store, however the more and more I go forward, it's terrible, they are seriously lacking in the customer service department, online and in store, I emailed, it took them seven days to respond then on the seventh...
Read more
1.0
Espanola, New Mexico
#951820
Reply to reviews
This store used to be my favorite till today, I discovered it's ***, I wanted to use my rewards for shopping, the kid took a ten off fifty off then told me I couldn't use my rewards, that should not be held in the same category as a store coupon because I spent...
Read more
1.0
#946259
Reply to reviews